Průběh nákupu

Jaký je rozdíl mezi e-Voucherem a Dárkovou kartou?
Na portálu Stips.cz máte dvě možnosti, jak nakoupit.
Pokud kupujete zážitek sobě nebo blízkým a chcete jej ihned čerpat, zvolte variantu “e-Voucher”. Pokud kupujete zážitek jako dárek, doporučujeme využít možnost “Dárková karta”, díky které můžete dát obdarovanému vybrat až z deseti zážitků – přičemž platíte pouze nejdražší z nich. Podrobnější informace o obou variantách najdete níže:
e-Voucher
Variantu e-Voucher zvolte, pokud chcete zážitek využít sami. Pokud zážitek kupujete jako dárek, a chcete obdarovaného překvapit, doporučujeme využít Dárkovou kartu.

Jak na to?
Vyberte si zážitek a vložte jej do košíku. V košíku zvolte možnost “chci e-Voucher”. Vyplňte údaje, zvolte si preferovaný způsob platby a pokračujte k dokončení nákupu.
Po zaplacení vám na zadaný e-mail obratem přijde zážitkový voucher, který můžete ihned čerpat. Spolu s ním vám přijdou i informace o rezervaci zážitku a platnosti a využití voucheru.
Dárková karta
Elektronická či fyzická Dárková karta v dárkovém balení. Ideální, pokud kupujete zážitek jako dárek a chcete obdarovaného překvapit.

Jak na to?
Během nákupu vyberte jeden až deset zážitků. V košíku zvolte možnost “chci Dárkovou kartu”. Naúčtujeme vám pouze nejdražší z vybraných zážitků. Vyplňte údaje a zvolte si preferovaný způsob doručení. Pokud zvolíte elektronické doručení, přijde vám na zadaný e-mail elektronická verze dárkové karty – její grafickou podobu si můžete vybrat v průběhu objednávky. Pokud zvolíte osobní převzetí nebo doručení poštou, obdržíte fyzickou Dárkovou kartu v dárkovém balení. Obdarovaný kartu poté aktivuje a vybere si dárek.
Jak obdarovaný kartu aktivuje?
(Pokyny k aktivaci karty nalezne obdarovaný na elektronické i fyzické verzi Dárkové karty.)
Na stránce Stips.cz/aktivovat vyplní kód Dárkové karty, vybere si, který zážitek chce využít a na vyplněný e-mail přijde obratem zážitkový e-Voucher, který může ihned čerpat. Spolu s ním dorazí i informace o rezervaci zážitku a platnosti a využití e-Voucheru. Podrobné informace o o aktivaci naleznete zde.
Mohu si někde znovu stáhnout elektronickou podobu Dárkové karty?
Tuto možnost naleznete po přihlášení do Vašeho profilu v sekci Moje objednávky. Stačí kliknout na odkaz ‘Stáhnout dárkový certifikát’. Ten poté můžete předat obdarovanému. Najdete jí také v příloze potvrzovacího e-mailu.
Dárkové balení

Jak vypadá dárkové balení?
Dárkové balení za symbolický příplatek je součástí objednávky fyzické podoby Dárkové karty. Při její objednávce si můžete vybrat jednu z dárkových krabiček. Dárkové balení si můžete buď vyzvednout osobně nebo si ho nechat zaslat poštou.
Co obsahuje dárkové balení?
Dárkové balení obsahuje Dárkovou kartu, leták s informacemi o zážitcích a k tomu malou pozornost od Stips.cz.
Možnosti platby

Jak mohu objednávku zaplatit?
K zaplacení objednávky můžete využít následující možnosti: Online platba kartou, Platba převodem z bankovního účtu, Dobírkou, Hotově na pobočce, Platba stravenkami a benefity, Platba fakturou (pouze pro firemní klienty)
Online platba kartou
Online platba kartou probíhá prostřednictvím bezpečné platební brány GPwebpay a přijímá karty MasterCard, Visa a Edenred.
Platba převodem z bankovního účtu
Platbu můžete uskutečnit převodem z Vašeho bankovního účtu. Při platbě převodem použijte číslo objednávky jako variabilní symbol. Platbu odešlete na účet 115-8056210257/0100.
Dobírkou
Při doručení Dárkové karty prostřednictvím České pošty můžete využít možnosti dobírky. Dobírka je zpoplatněna částkou 39Kč.
Hotově na pobočce
Na našich výdejních místech můžete platit hotově – a to nově i benefity („stravenkami“). Jaké benefity můžete při nákupu na Stips.cz využít se dozvíte zde. Adresu a otevírací dobu výdejního místa naleznete v potvrzovacím e-mailu nebo na stránce kontakt.
Platba stravenkami a benefity
Pro podrobnější informace o platbě stravenkami a benefity pokračujte zde.
Platba fakturou
Platba fakturou je možná pouze po předchozí domluvě na telefonu či prostřednictvím e-mailu. Pokračujte na stránku kontakt.
Sodexo, Edenred, Benefity, Benefit+

Mohu na Stips.cz zaplatit stravenkami či benefity?
Ano. Nově přijímáme stravenky a benefity od těchto poskytovatelů:
Edenred, Sodexo Pass, Benefity, Benefit+, Naše stravenka, UP Česká republika, Gusto karta, Benefitka.
V případě karty Edenred e-Ticket lze využít online platbu kartou. Pokud by došlo k potížím, nastavte u objednávky (případně vytvořte objednávku znovu) platbu benefity, potvrďte ji a na info@stips.cz nám zašlete její číslo a kód vašeho e-ticketu, vytvořeného na vašem profilu u příslušného poskytovatele benefitů. V případě využití ostatních poukázek lze platit buď osobně na jedné z poboček, nebo lze zaslat benefity poštou.
Jak probíhá platba benefity poštou?
Benefity zašlete poštou (formou cenného psaní) společně s vyplněným formulářem o platbě benefity. Pokud zvolíte při nákupu platbu benefity, podrobné informace obdržíte společně s potvrzovacím e-mailem.
Jaké benefity od Edenred akceptujete?
Akceptujeme Ticket Benefits Cards, Ticket Multi, Ticket Academica, Ticket Holiday, Ticket Sport&Kultura, e-Ticket a Ticket Compliments.
Jaké benefity od Sodexo Pass akceptujete?
Akceptujeme Relax, Fokus, Dárkový, Bonus a Flexi Pass.
Jaké benefity od poskytovatele Benefity akceptujete?
Všechny.
Jaké benefity od poskytovatele Benefit+ akceptujete?
Všechny.
Jaké benefity od poskytovatele Naše Stravenka akceptujete?
Všechny.
Jaké benefity od poskytovatele UP Česká republika akceptujete?
eBenefity, Gallery Beta, Gallery Beta FKSP, Cadhoc, Unišek, Unišek+, Unišek+ FKSP.
Jaké benefity od poskytovatele Benefitka akceptujete?
Všechny.
Jaké benefity od poskytovatele Gusto karta akceptujete?
Všechny.
Způsoby doručení

Jak si mohu nechat zážitek doručit?
e-Voucher: Elektronicky (Zdarma)
e-Voucher s veškerými informacemi dorazí na e-mail zadaný při nákupu.
Dárková karta: Elektronicky (Zdarma), Osobní předání (Zdarma), Balík na poštu (99Kč), Balík do ruky (116Kč)
Dárková kárta může nabývat elektronické nebo fyzické podoby. Elektronická vám přijde na zadaný e-mail ihned po zaplacení nákupu. Fyzickou si můžete buď vyzvednout osobně na jedné z našich poboček, nebo nechat zaslat prostřednictvím České pošty – můžete zvolit buď “Balík na poštu” nebo “Balík do ruky”.
Doba doručení

Kdy mi dorazí elektronická verze e-Voucheru / Dárkové karty?
Elektronická verze e-Voucheru a Dárkové karty se na Váš e-mail odešle ihned po zaplacení nákupu. Při platbě kartou vám přijde potvrzovací e-Mail během několika minut. Při platbě převodem odesíláme potvrzovací e-mail ihned po připsání platby na náš účet, což trvá v drtivé většině případů jeden pracovní den.
Kdy mi dorazí fyzická verze Dárkové karty? (Česká pošta – Balík na poštu, Balík do ruky)
Pokud objednávku zadáte ve všední den do 14:00, ještě ten samý den objednávku zpracujeme a expedujeme. V takovém případě dorazí Dárková karta v drtivé většině případů hned druhý pracovní den (popř. v sobotu). Pokud objednávku zadáte po 14:00, dorazí Dárková karta buď druhý den, nebo do dvou pracovních dnů.
Kdy si mohu osobně vyzvednout Dárkovou kartu?
Dárkovou kartu můžete vyzvednout na pobočce Olšanská v den objednání, na pobočce černá labuť hned druhý den po objednání. Adresu poboček a otevírací dobu najdete na stránce kontakt.
Doba platnosti

Jak dlouho mám na to zážitek využít?
Ať už zakoupíte e-Voucher nebo Dárkovou kartu, na využití zážitku máte 12 měsíců.
Aktivace dárkové karty

Dostal jsem dárkovou kartu. Jak ji mohu aktivovat?
(Pokyny k aktivaci karty nalezne obdarovaný na elektronické i fyzické verzi Dárkové karty.)
1) Na stránce Stips.cz/aktivovat vyplňte kód Dárkové karty spolu se svými údaji a zvolte si přístupové heslo. Potvrzením informací dojde k přihlášení do Vašeho osobního profilu.
2) Na další stránce si vyberte, který zážitek chcete využít a výběr potvrďte. (Pokud je na Dárkové kartě pouze jeden zážitek, dojde rovnou k přesměrování na potvrzující zprávu – viz bod 3)
3) Dojde k zobrazení potvrzovací zprávy. V tu chvíli už na vyplněný e-mail putuje zážitkový e-Voucher, který můžete ihned čerpat. Spolu s ním dorazí i informace o rezervaci zážitku a platnosti a využití voucheru.
Mohu si někde znovu stáhnout e-Voucher?
e-Voucher si můžete kdykoliv znovu stáhnout ve Vašem osobním profilu. Stačí v sekci ‘Moje dárky’ kliknout na tlačítko ‘Zobrazit e-Voucher’. Najdete ho také v příloze potvrzovacího e-mailu.
Další informace o Vašem osobním profilu najdete zde.
Uplatnění e-Voucheru

Kdy a jak mohu uplatnit e-Voucher?
e-Voucher můžete uplatnit kdykoliv během 12 měsíců od data zakoupení zážitku. Na e-Voucheru najdete informace potřebné k rezervaci termínu a podrobnosti o využití zážitku.
Mohu si někde znovu stáhnout e-Voucher?
e-Voucher si můžete kdykoliv znovu stáhnout po přihlášení ve Vašem osobním profilu. Stačí v sekci ‘Moje dárky’ kliknout na tlačítko ‘Zobrazit e-Voucher’. Najdete ho také v příloze potvrzovacího e-mailu.
Další informace o Vašem osobním profilu najdete zde.
Můj profil

Kde najdu informace o svých objednávkách a e-Voucherech / Dárkových kartách?
Ve vašem profilu najdete veškeré informace o uplatněných i neuplatněných Dárkových kartách a e-Voucherech. Najdete zde také odkaz na stažení e-Voucheru včetně informací o rezervaci a uplatnění.
Sekce Moje objednávky
Zde najdete informace o všech vašich objednávkách na portálu Stips.cz. Najdete zde číslo objednávky, číslo e-Voucheru / Dárkové karty, datum objednání a platnost e-Voucheru / Dárkové karty. V kolonce ‘Status’ poté najdete stav objednávky.
Stav objednávky může nabývat následujících hodnot: Čeká na zaplacení; Zaplacena, čeká na aktivaci; Aktivována. Další informace o stavu objednávky zobrazíte kliknutím na tlačítko ‘Podrobné informace’.
Mohu si někde znovu stáhnout elektronickou podobu Dárkové karty?
I tuto možnost naleznete v sekci Moje objednávky. Stačí kliknout na odkaz ‘Stáhnout dárkový certifikát’. Ten poté můžete předat obdarovanému. Najdete jí také v příloze potvrzovacího e-mailu.
Sekce Moje dárky
V této sekci najdete přehled všech Vašich e-Voucherů a Dárkových karet, které jsou aktivované nebo připraveny k aktivaci. Ty, které jsou již využité najdete v záložce ‘Archiv’.
Mohu si někde znovu stáhnout e-Voucher?
I tuto možnost naleznete v sekci Moje dárky. Stačí kliknout na tlačítko ‘Zobrazit e-Voucher’. Najdete ho také v příloze potvrzovacího e-mailu.
Sekce Bonusový kredit
V profilu najdete také bonusové kredity, které můžete uplatnit při dalších nákupech zážitků nebo dárků pro Vaše blízké. Více o věrnostním programu se dozvíte zde.
Věrnostní program

Mohu získat slevu na další nákupy?
Ano. Díky bonusovým kreditům si můžete zážitky na Stips.cz zlevnit, nebo dokonce zaplatit celé.
Bonusové kredity lze získat zapojováním se do soutěží, psaním recenzí či během časově omezených akcí. Bonusové kredity se připisují také při žádosti o výměnu zážitku.
Kde zjistit, kolik mám kreditů?
Stav svých kreditů zjistíte po přihlášení do osobního profilu v sekci ‘Bonusový kredit’. Bonusový kredit má platnost 2 měsíce ode dne jeho připsání na váš profil.
Mohu kredity využít na více nákupů?
Ano. Bonusové kredity můžete rozdělit a využít na vícero nákupů.
Jak kredity uplatnit?
Po přihlášení přejděte do sekce ‘Bonusový kredit’ a klikněte na tlačítko ‘Uplatnit kredity’ v pravém horním rohu. Vyberte si, kolik kreditů chcete na Váš další nákup využít a klikněte na tlačítko ‘Generovat slevový kupón’. Vygenerovaný kód poté použijte při dalším nákupu a sleva se automaticky odečte z celkové ceny.
Lehká výměna zážitku

Mohu si vyměnit zážitek i po nákupu?
Ano. Pokud se rozhodnete, že byste si nakonec více užili jiný zážitek, máte možnost výměny za jiný. Zážitek lze vyměnit pouze v případě, že e-Voucher ještě nebyl uplatněn, a že neuběhla doba delší než 6 měsíců od zakoupení Vaší Dárkové karty či e-Voucheru.
Jak probíhá výměna zážitku?
Žádost o výměnu opatřenou číslem e-Voucheru nebo číslem Dárkové karty odešlete na email info@stips.cz. Do Vašeho osobního profilu nahrajeme kredit v hodnotě předchozí objednávky, který můžete využít k nákupu jiného zážitku. Kredit se poté uplatňuje stejným způsobem jako ve věrnostním programu.
Prodloužení platnosti

Co dělat, pokud nestíhám zážitek využít?
Pokud ze závažných důvodů nemůžete využít váš zážitkový voucher v klasické délce platnosti, můžete si platnost prodloužit o 1 měsíc zcela zdarma, případně pak o 1 celý rok za poplatek. Provedete tak na svém Stips profilu v sekci Moje dárky. U voucheru, jehož platnost si přejete prodloužit, naleznete tlačítka Prodloužit o měsíc a Prodloužit o rok. POZOR! Obě tlačítka se zobrazují nejdříve 30 dní před koncem platnosti a nejpozději v poslední den platnosti!
Po stisknutí tlačítka pro prodloužení platnosti o 1 měsíc bude prodloužení okamžitě provedeno. Pokud zvolíte prodloužení o 1 rok, zobrazí se vám platební údaje. Prodloužení lze provést pouze jednou!
Co když mi zážitek již propadl?
Pokud vám zážitek již propadl, ale doba expirace nepřesáhla 30 dní, zašlete nám na info@stips.cz žádost o prodloužení platnosti, připojte číslo voucheru či dárkové karty a naše reklamační oddělení vaši žádost posoudí. Pokud bude prodloužení možné, požádáme vás o napsání recenze na jedné z níže uvedených platforem. Po zaslání odkazu na vámi vytvořenou recenzi vám bude voucher prodloužen.
Platformy:
Reklamace

Chci reklamovat zážitek. Jak mám postupovat?
Pokud jste již zážitek využili a nebyli s ním z jakýchkoliv důvodů spokojeni, je nám to moc líto. Snad to spolu zvládneme napravit!
Jak konkrétně při reklamaci postupovat zjistíte v našem reklamačním řádu.
Ochrana osobních údajů

Jak portál Stips.cz nakládá s mými osobními údaji?
Váše osobní údaje nikomu nedáme! Zde najdete více informací o ochraně soukromí a nakládání s osobními údaji.
Obchodní podmínky
